Log på Registrer

Medlemsside

Brugernavn *
Kodeord *
Husk mig
Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: 10-12 ugers rundrejse

10-12 ugers rundrejse 4 år 1 måned siden #715

• markus
  • markus's profilbillede
Hey..

Omkring april 2014 rejser en ven og jeg (2 unge mænd på 24 år) 10-12 uger til USA og vi kunne rigtig godt tænke os nogle gode råd :cheer: med alt fra hvor man skal bo, hvordan vi skal komme omkring, hvor stort (ca.) budgettet skal være etc.

Vi planlægger at flyve ind til Los Angeles, se så meget af Californien som muligt - San Fransisco, San Diego, San Jose, Sacramento og nogle andre steder, samt besøge noget familie.

Videre til Las Vegas og til Texas - herefter vil vi arbejde os op ad kysten til Boston, Philadelphia og flyver så hjem fra New York. Der er flere steder undervejs, men det er sådan i store træk. Vi er rimelige fleksible mht. til stederne indimellem, men nævnte steder, er de steder vi specifikt VIL besøge!

Vil det være en mulighed kun at købe oneway billetten og så købe returbilletten i USA?

Vil vil bo billigst muligt - formentlig hostels etc. hvor mange penge tror I, vi skal regne med at have med, for at denne tur kan lade sig gøre?

Endelig kom med alle jeres meninger og erfaringer - også til steder vi ikke må misse på denne tur!

På forhånd tak :)

Markus
Du skal være medlem for at besvare - Klik her og bliv gratis medlem

10-12 ugers rundrejse 4 år 1 måned siden #717

• Sally
  • Sally's profilbillede
Hej Marcus,

Du SKAL have en returbillet ud af USA, ellers får du slet ikke lov til at komme ind!

Tag evt. et kig på Hostel Handbook, der får du rigtig meget hjælp tilplanlægningen såsom udgifter på at bo, forskellige seværdigheder, transport muligheder etc. - den er rigtig god at planlægge efter!

Sacramento er spild af tid! Det eneste interessante er måske The State Capitol bygningen og den kan man vel bruge et kvarter på. Sacramento er statens hovedstad og har kun en politisk historie at byde på - en kedelig by (synes jeg).

Hostels er ikke det mest udbredte i USA, til gengæld har de mange billige moteller og hoteller - hvor billigt, afhænger af hvilken by. Du sparer rigtig meget ved at bo lidt udenfor byerne i stedet for midt i centrum - det kan godt betale sig, men vær opmærksom på, at du så skal bruge penge på offentlig transport.

Held og lykke med både planlægning og turen.

Sally

10-12 ugers rundrejse 3 uger 8 timer siden #1654

• Rejsoghyg
  • Rejsoghyg's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Var i USA sidste år og kan absolut anbefale Vegas. Nogle finde byen alt for meget, men jeg kan ikke få nok.

Et sted jeg ikke syntes i skal snyde jer selv for er Boston. Mange syntes byen er kedelig, men hvis man giver sig tid, er der helt utrolig meget historie og kultur i byen. The Paul Revere House er så spændende. For 60$ 5 en person er det er det værd at gå ind og høre om alle dets historie. Området er perfekt, og velholdt! skal ses:-)

Links i dette indlæg er fjernet, da de strider mod vores retningslinier omkring skjult reklame!
Sidste redigering: 3 uger 4 timer siden af RejseTanker.dk.