Log på Registrer

Medlemsside

Brugernavn *
Kodeord *
Husk mig
Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: All Inclusive

All Inclusive 3 uger 2 dage siden #1616

Hej allesammen,

Jeg håber i kan hjælpe mig

Jeg står og skal på min første charterrejse nogensinde, min kæreste og jeg har besluttet at vi vil afsted sammen i år, vi har ferie i uge 30,31 og 31 og vil gerne afsted en af ugerne :) Mit spørgsmål til jer er så, jeg håber på at finde noget afbudsrejse med all incl men ved ikke helt hvor jeg skal lede, jeg er klar over at det er tidligt ude, men vil gerne være forberedt på hvor jeg skal kigge henne når vi kommer hen til omkring en uge før :)

Nogle anbefalinger?
Du skal være medlem for at besvare - Klik her og bliv gratis medlem

All Inclusive 3 uger 3 timer siden #1617

Helt ærlig, så synes jeg ikke der er ET bestemt sted, der kan fremhæves frem for andre.
Når jeg søger billige rejser eller afbudsrejse, så sørger jeg blot for, at bruge præcist de søgeord som er relevant for det jeg leder efter - fx.:
Afbudsrejser
Afbudsrejse i juli
Billige rejse med all inkl
etc.

Der er rigtig mange udbydere - SKAL jeg fremhæve en, så synes jeg Travelmarket.dk har en meget god liste over afbudsrejser.....
De enkelte bureauer kører også med afbudsrejser, så dem kan man også tjekke :)

Billige steder med all inkl. kunne være Marokko, Tyrkiet, Egypten, Benidorm (der var jeg i oktober og var ret overrasket over, at det var langt billigere end Grækenland fx.), Budapest kunne også være en mulighed - det er vildt billigt også uden at være afbud.

Håber I finder noget fantastisk :)
Held og lykke

/Charlotte
Sidste redigering: 3 uger 3 timer siden af Charlotte B. Gade.
Du skal være medlem for at besvare - Klik her og bliv gratis medlem