Log på Registrer

Medlemsside

Brugernavn *
Kodeord *
Husk mig
Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Golfrejser - tips, råd og anbefalinger
Har du spørgsmål til alt fra områder og golfbaner, til klubber og udstyr, eller har du haft nogle skønne oplevelser, så hop ind her og del med andre golfentusiaster.

EMNE: Golf og badeferie med familien

Golf og badeferie med familien 4 år 2 måneder siden #592

• Morten
  • Morten's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej,

Vi vil rigtig gerne planlægge en golf-/badeferie til en gang efter nytår, med vores 2 store sønner.

Området vi er på udkig efter, må gerne dække både golf, tennis og strand - vi vil også gerne kunne slappe lidt af :)

Er der nogle gode råd til hvor vi skal tage hen?

Vigtigt er det selvfølgelig også, at vejret er i top.

Alle gode forslag vil være velkomne.

Hilsen
Morten
Du skal være medlem for at besvare - Klik her og bliv gratis medlem

Golf og badeferie med familien 3 år 4 uger siden #1017

• Morten
  • Morten's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej igen,

Hvis der skulle være kommet flere golf entusiaster (og andet sport, som skrevet tidligere) til, siden min sidste post, så er vores spørgsmål stadig relevant. Grundet sygdom, kom vi nemlig ikke af sted som planlagt, og satser nu på det bliver i starten af 2015 :)

Så kom glad med jeres gode anbefalinger :)

Morten

Golf og badeferie med familien 2 uger 5 dage siden #1635

Jeg kan klart anbefale en kombineret golf og badeferie på Club La Santa, Lanzarote... særligt omkring nytår. Der er super træningsanlæg på Club La Santa, og gode baner i kort afstand. Samtidig er masser af andre aktiviteter på Club La Santa, så det vil blive til meget mere end golf for jer :)

OBS Et eller flere links i denne tråd er fjernet af admin, da de strider mod vores retningslinier for linking.
Sidste redigering: 2 uger 5 dage siden af RejseTanker.dk.

Golf og badeferie med familien 2 uger 5 dage siden #1636

ClausHillerup skrev:
Jeg kan klart anbefale en kombineret golf og badeferie på Club La Santa, Lanzarote... særligt omkring nytår. Der er super træningsanlæg på Club La Santa, og gode baner i kort afstand. Samtidig er masser af andre aktiviteter på Club La Santa, så det vil blive til meget mere end golf for jer :)

OBS Et eller flere links i denne tråd er fjernet af admin, da de strider mod vores retningslinier for linking.
Sidste redigering: 2 uger 5 dage siden af RejseTanker.dk.